I´m alive

Det har varit fullt upp sen jag skrev sist. I fredags åkte jag hem till Helsingborg och hade en mysig kväll med tjejerna. På lördagen blev det lite shopping och sedan utgång i Lund. Vi gick till ett nytt ställe, som tyvärr inte riktigt levde upp till sitt rykte. Men tydligen hade de en ny DJ så det kanske var därför. I söndags försökte jag plugga men det gick inte så bra, blev mest slapp och mys i soffan med Otto.

Veckan har bestått av plugg. Jag hade muntlig tenta idag! Jag som hatar muntliga saker... Vi var 3 stycken som skulle analysera en bok som heter Flickan som inte ville gå till dagis under en timme, sittandes framför de två lärarna som ska examinera oss i ämnena. Usch! På fredag får vi reda på hur det gick. Tänk på mig då.

Igår åkte Otto till London. Han och tre kompisar ska kolla (eller kollar just nu) på Arsenal, favoritlaget number 1. Han kommer hem igen imorgon så det är inte länge han är borta. Men det är bra för jag saknar honom! Det är ensamt i den stoooora sängen...

I morgon är jag ledig och ska ge mig själv en ordentlig sovmorgon. För det är jag värd efter tentan idag! Sen blir det kalas för Ottos mamma som fyller år =)

Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0