Friday I´m in love

Idag var jag uppe tidigt. Åt frukost och kollade på julkalendern och fick en riktigt mysigt känsla i kroppen. Det var flera år sedan jag tittade på julkalendern, och det var faktiskt mysigt med massor av snö och en mörk himmel utanför fönstret. Kom att tänka på när jag var liten. Mamma eller pappa väckte mig och min bror extra tidigt för att vi skulle hinna äta frukost, klä på oss, borsta tänderna och allt innan julkalendern började för att när den var slut gå direkt till skolan. Mamma tände ljus och jag och min bror tävlade (bråkade) om vem som skulle få öppna luckan efter. Jag tyckte att detta års kalender påminde lite om Mysteriet på Greveholm, som är min favorit! Den hade allt! Julkänsla (okej, lite grann i slutet), spänning, mystik och lite kärleksintriger :) Hoppas denna kalendern håller samma mått!

Nu ska jag sätta igång med plugget. Vi har muntlig tenta i utvecklingspsykologi och aktivitetsvetenskap nästa vecka... I eftermiddag tar jag tåget i Hbg och har fredagsmys med tjejerna!


Idag myser jag i leggings, skjorta och halsduk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0