Dan före dan före dan...

Snart är det jul och jag har massor att göra. Helgen var fullspäckad med två goda middagar med fina vänner. Jag har inget batteri på kameran så det blir inga bilder, men vi var riktigt snygga och hade väldigt trevligt! =) I söndags var det sleepover hos Louise med tjejerna från klassen. Vi kollade film, spelade spel, drack glögg och åt pepparkakshus. Jag mådde lite dåligt och kändes som jag hade lite feber så jag begav mig hem vid tolv.. tur jag bor typ 100 m bort.

Igår fick vi ytterligare mer att göra i skolan. Vi har inget jullov. Första skolveckan efter jul har vi 2 seminarium, gruppredovisning och anatomitenta! Suck, suck, suck! Det ena seminariumet får vi reda på imorn.. schyst!

Inatt kom det ännu mer snö!! Tror vi har nästan en halv meter snö nu och det är jääääättttemysigt! =)


Innergården för 3 veckor sen.. Så mycket vi snö vi haft länge nu och mer är det påväg. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0