30/12

De senaste dagarna har gått i fikans tecken. I tisdags träffade jag Sara och Madde. Madde pluggar till sjuksköterska i Linköping så man ser inte henne alltför ofta nu för tiden. Vi åt lunch och pratade skit. Många timmar gick åt. När dejten var slut mötte jag upp Otto på stan för att byta lite julklappar. Jag gav Otto en Boomerang tröja som tyvärr var för liten, så vi bytade till en annan som var minst lika fin. Av Otto fick jag ett sett med bh och trosa från Calvin Klein, men trosorna passade tyvärr inte och de hade inte fler inne. Så jag la till lite och bytade till en bh istället. Det är utan tvekan de skönaste bh:arna jag nånsin haft! Superglad över dem och kommer dra mig för att köpa på H&M igen, haha.

Igår fikade jag med Rebecka. Vi fikade nog bort 3 timmar. Riktigt trevligt! Mitt under fikan ringde Otto till Rebeckas mobil. Han hade försökt ringa mig 5 gånger utan svar, hehe. Har inte lärt mig min nya ringsignal (fick ny mobil av mina föräldrar i julklapp). Otto hade varit och spelat tennis med en kompis och kom nu inte in i huset. Han har haft nyckel till mina föräldrar hur länge som helst men i höstas så bytte de lås och det blev ingen extra nyckel över till honom.. Hur som helst. Jag var i stan, min syster var i stan, min bror jobbade och mamma och pappa var på Väla. Gissa om jag skämdes. Hur kunde jag glömma bort min pojkvän?! Han stod ute i -10 och kom inte in. Schysst Josse! Det hela löste sig genom att Otto lämnade sina saker i vedboden och åkte ner till stan med en kompis. Så fortsatte jag min fika :) Men dåligt samvete hade jag...

Idag har jag pluggat. Vi startar efter jul med 3 redovisningar och anatomitenta. Så idag blev det axelleden och dess muskler...


Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

Jag invigde mina boots igår. Såååå nöjd. De kommer sitta på mycket hela våren och sommaren. kram

2010-12-31 @ 11:02:52
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0