Torsdagen

Det har varit mycket nu i några dagar. I onsdags flyttade jag mina sista saker (mest kläder) till Lund, så nu kan man säga att jag är helt inflyttad. Har lite småsaker och min cykel kvar i Helsingborg. Cykel är viktigt att ha när man ska bo i Lund! Det känns i alla fall väldigt bra att ha flyttat in och installerat sig och allt. Det börjar faktiskt känns som mitt hem på riktigt.

Gårdagen var en rolig och intensiv dag. Jag gick upp i tid och körde till Helsingborg för att lämna tillbaka bilen till mina föräldrar. I tisdags var jag på undersökning hos min husläkare. Jag ska göra en utredning om min mage, har lite problem med den så jag vill få reda på vad det är som inte riktigt stämmer. Så jag hade en massa prover som jag var tvungen att göra och sen lämna på vårdcentralen. Man är tvungen att lämna de samma dag som de görs och det blir lite knepigt när jag inte längre bor i Hbg. Det fixade sig i alla fall och jag stressade hem igen. Hann ta det lugnt i 10 min innan jag var tvungen att ta bussen och möta upp Anna. Vi skulle nämligen ta tåget till Lund och träffa Lotta, som vi reste med i Australien!!

Det var väldigt roligt att ses igen och det tog inte många minuter innan allt var som vanligt mellan oss trots att det nästan var 1,5 år sedan vi sågs sist alla 3. Vi reste tillsammans i 3 månader så vi var med om mycket och lärde känna varandra ganska väl. Det blev en fika och en massa prat om roliga minnen från resan. Efter några timmar åkte vi hem till mig och jag visade lägenheten, som de såklart tyckte var mycket fin =) Mina andra kompisar Sara, Sara och Annie kom också och vi lagade mat tillsammans och sen åkte vi till Malmöfestivalen! Där stosade vi runt och kollade på folk, köpte lite småsaker från marknadsstånden, åt Belgiska våfflor och såg Salem Al Fakir!

Jag och Lotta!

Snygga tjejer!

Dålig bild men det är Salem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0