Tisdag?

Eller är det onsdag? Jag har ingen koll på dagarna denna veckan. Jobbade i söndags så det blir lite konstigt då! Sjukt trött är jag i alla fall. Gå upp 4.30 sex dagar i rad sliter på en.. Men snart bara en vecka kvar på jobbet, det blir sköööönt!

Denna sommaren har varit den kallaste jag varit med om och jag har frusit väldigt mycket (det är 2 grader där jag jobbar), jag har gått upp sjukt tidigt, jobbat låååånga arbetspass, cyklat 1,5 mil varje arbetsdag (förutom när det har stormat), fått en massa nya muskler, gått ner i vikt och fått ont lite överallt, tjänat pengar (!), fått många nya kompisar, varit på stranden 1 gång och solat kanske 3. Haha, denna sommaren går till historien!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0