Regn

Idag är det tråkigt väder, har öst ner nästan hela dagen. Men det är ganska varmt ute ändå, så det är ju positivt! Otto har hemmamatch idag och jag hade planerat att åka in till stan samtidigt som han åkt till samlingen. Men det ösösösregnade när han stack dit så jag satte mig vid datorn istället. Har tappat shoppingsuget lite nu och är faktiskt inte speciellt sugen på att åka till matchen heller.. Som vädret kan förstöra ens humör!

Ikväll ska vi i alla fall prova på att laga fläskytterfilé. Lade den i egengjord marinad i morse så den skulle gosa in sig ordentliget. Hoppas det blir gott! Sen blir det bio och Eclipse =) Har fått några biobiljetter från jobbet när jag har jobbat över, så ikväll är det jag som bjuder för en gångs skull.

Funderar på att köpa en ny mobil. Eller köpa blir det inte, förlänger bara mitt abonnemang hos Telenor så får jag den gratis ;) Funderar på en Sony Ericsson Vivaz. Den är väldigt snygg tycker jag och tar tydligen asbra bilder och filmar i HD-kvalité.


Någon som vet vad det är för skillnad på Vivaz pro och bara Vivaz?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0