Klädrensning

Snart flyttar jag och då behöver man såklart rensa lite bland alla kläder, skor och jackor. Tänkte att man kan ju lika bra börja med sommarkläderna eftersom de ligger överst i garderoben, i väskor, på golvet, på skrivbordsstolen och andra ytor. När jag nämnde för Julia att jag skulle sortera kläder så blev hon överlycklig. "Släng in allt du inte vill ha till mig!!" Skönt att ha en syster som har samma storlek som en själv så behöver man aldrig slänga något.

Nu sitter jag här med riskakor och te och ska ta tag i röran! Känns inte lika glamröst som i Sex And The City när Carrie ska flytta och tjejerna kommer med champange, haha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, nästan som i Sex and the City. Ska bli superkul att se er lägenhet!

2010-08-21 @ 11:54:38
URL: http://annafallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0